učivo 19.10.
Dne: 18. 10. 2020
Pozdrav od Rozárky a Jarouška:
VERUNCE PŘEJEME VŠE NEJLEPŠÍ K NAROZENINÍM!
ČJ
Nejdříve si vezmi malý zelený sešit, zopakuj si, co jsou slova protikladná (opačného významu) a nahraď podtržená slova slovy protikladnými a věty správně napiš.
LICHÁ čísla jsou zakončena na 0,2,4,6,8.
Vlak začal ZPOMALOVAT.
Právě SKONČILA hodina českého jazyka.
PRAC. SEŠIT STR. 16/1,2 – dokončit – slova souznačná (=slova podobného významu, synonyma)
V prvním cvičení spoj vhodná slova a ve druhém cvičení vyber alespoň 4 slova a na spodní řádek napiš vhodné slovo souznačné. Piš malými písmenky!
Na závěr si vyjmenuj slovní druhy! Můžeš procvičovat zde:
https://skolakov.eu/cesky-jazyk/2-trida/slovni-druhy/urcujeme-slovni-druhy/cviceni1.html
MA
Vyber jeden sloupeček příkladů z papíru a vypočítej.
Vyjmenuj si násobky 6, 7, alespoň dvakrát za sebou a co nejrychleji!
Můžeš procvičit zde:
http://rysava.websnadno.cz/matematika_3.roc/nasob6_2.htm
http://rysava.websnadno.cz/matematika_3.roc/nasob6_3.htm
http://rysava.websnadno.cz/matematika_3.roc/nasob7_2.htm
http://rysava.websnadno.cz/matematika_3.roc/nasob7_3.htm
Zopakuj si hodiny (i digitální). Procvičuj:
https://www.youtube.com/embed/ekcOF7kMlYw
https://skolakov.eu/prvouka/2-trida/lide-a-cas/u-hodinare/cviceni1.htm
Žlutý Matýsek str. 11/4
+ str. 15/3 – řekni si nejdříve, jak provádíme zkoušku u sčítání?, u odčítání?, u násobení?, u dělení?
Výsledky u druhého sloupečku zaokrouhli! Výsledek napiš vždy až na konec řádku, za zkoušku zelenou pastelkou!