učivo 19.10.

Dne: 18. 10. 2020

Pozdrav od Rozárky a Jarouška:

VERUNCE PŘEJEME VŠE NEJLEPŠÍ K NAROZENINÍM!

ČJ

Nejdříve si vezmi malý zelený sešit, zopakuj si, co jsou slova protikladná (opačného významu) a nahraď podtržená slova slovy protikladnými a věty správně napiš.

LICHÁ čísla jsou zakončena na 0,2,4,6,8.

Vlak začal ZPOMALOVAT.

Právě SKONČILA hodina českého jazyka.

PRAC. SEŠIT STR. 16/1,2 – dokončit – slova souznačná (=slova podobného významu, synonyma)

V prvním cvičení spoj vhodná slova a ve druhém cvičení vyber alespoň 4 slova a na spodní řádek napiš vhodné slovo souznačné. Piš malými písmenky!

Na závěr si vyjmenuj slovní druhy! Můžeš procvičovat zde:

https://skolakov.eu/cesky-jazyk/2-trida/slovni-druhy/urcujeme-slovni-druhy/cviceni1.html

MA

Vyber jeden sloupeček příkladů z papíru a vypočítej.

Vyjmenuj si násobky 6, 7, alespoň dvakrát za sebou a co nejrychleji!

Můžeš procvičit zde:

http://rysava.websnadno.cz/matematika_3.roc/nasob6_2.htm

http://rysava.websnadno.cz/matematika_3.roc/nasob6_3.htm

http://rysava.websnadno.cz/matematika_3.roc/nasob7_2.htm

http://rysava.websnadno.cz/matematika_3.roc/nasob7_3.htm

Zopakuj si hodiny (i digitální). Procvičuj:

https://www.youtube.com/embed/ekcOF7kMlYw

https://skolakov.eu/prvouka/2-trida/lide-a-cas/u-hodinare/cviceni1.htm

Žlutý Matýsek str. 11/4

+ str. 15/3 – řekni si nejdříve, jak provádíme zkoušku u sčítání?, u odčítání?, u násobení?, u dělení?

Výsledky u druhého sloupečku zaokrouhli! Výsledek napiš vždy až na konec řádku, za zkoušku zelenou pastelkou!